Certifikované obchodní podmínky dTest /* */

Balík Na poštu

Balík Na poštu                                                                                                                                                    

 

Co je Balík Na poštu?

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
  • Avizování (SMS/e-mail) je nedílnou součástí služby. 

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje při volbě druhu dopravy si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

Komfort na přání

Nevyhovuje vám zvolená pošta, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku. 
Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout. POZOR! za tuto službu bude Česká pošta účtovat adresátovi příplatek dle platného ceníku.

 

I Balík Na poštu můžeme doručit až k Vám domů!
Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů. POZOR! za tuto službu bude Česká pošta účtovat adresátovi příplatek dle platného ceníku.

 

Balík máte neustále na očích!
Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. Balík je neustále monitorován od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

 

Nezastihli jsme Vás protože jste na dovolené?
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.

 

Zastavení avizování k zásilce

Adresát nebo třetí osoba může zažádat o Zastavení avizování ke konkrétní zásilce, tzn., k dané zásilce již po provedení blokace nebude na daný kontaktní údaj odesílána SMS nebo e-mailové avízo. Požadavek na blokaci se vztahuje ke všem zásilkám jednotlivě, u kterých jsou povoleny služby Avizování vždy pouze pro konkrétní zásilku, nejedná se o zablokování avíz ke všem příchozím zásilkám.

 

Žádost je možné podat prostřednictvím:

  • oddělení T&T telefonicky - 954 40 66 99, nebo písemně - Tnt.vakvi@cpost.cz (uvedená e-mailová adresa je určená pouze pro blokaci Avíz ke konkrétní zásilce. Na žádosti jiného druhu nebude brán zřetel).
  • v případě zaslání kontaktních údajů e-mailem, je možné zaslat na Call Centrum (info@cpost.cz), které žádost předá k vyřízení oddělení Track & Trace.

O blokaci Avizování ke konkrétní zásilce může požádat:

1. Adresát

  • adresát bude o blokaci avizování žádat např.: pokud jej daná avíza k zásilce „obtěžují“,
  • v tomto případě se na webových stránkách ve Sledování zásilek bude zobrazovat informativní hlášení o provedené blokaci avizování na daný kontaktní údaj (SMS nebo e-mail).

2. Třetí osoba

  • třetí osoba bude o blokaci Avizování žádat zejména v případech, kdy podavatel předal nesprávné kontaktní údaje v podacích datech, a avíza jsou odesílána osobě, které zásilka nepatří,
  • v tomto případě se na webových stránkách České pošty nebude zobrazovat informativní hlášení o provedené blokaci avizování na chybný kontaktní údaj (SMS nebo e-mail).

Pokud odesílatel zásilky předal v podacích datech oba kontaktní údaje, tedy e-mailovou adresu i telefonní číslo, blokace bude provedena pouze na ten kontaktní údaj, který byl adresátem nebo třetí osobou požadován.

Vyzvednutí balíkové zásilky

Informace o tom, že jsme Vaši zásilku předali do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Garantujeme, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na  Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.

 

X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).